Marketingowa magia APPLE PDF Drukuj Email

Wykładowca: Paweł Niemotko

Cel: Ukazanie sukcesu marketingowego i finansowego firmy APPLE. Inne myślenie
Zakres:Wykład prezentujący sukces firmy APPLE od powrotu Steve`a Jobs`a do firmy. Marketingowy sukces producenta elektroniki użytkowej sprowadza się do odpowiedzi na pytanie: gdzie jest kompromis pomiędzy wizjami informatyków a oczekiwaniami klientów.
Specyficzne podejście Steve`a Jobs`a do prowadzenia biznesu w branży informatycznej sprawiło, iż na dzień dzisiejszy firma APPLE jest liderem w branży smartfonów, tabletów, muzycznej. Wartość firmy według ostatnich danych jest większa niż cała Grecja.
Wykład marketingowy o branży informatycznej, który można podsumować jednym cytatem Steve`a Jobs`a: „decyzje podejmowane odnośnie tego czego nie robić są równie ważne jak te co robić”- czyli o prawie koncentracji.

 
© 2010 Politechnika Białostocka