Kanban Wall - System wspomagający zarządzanie projektem z wykorzystaniem portali sieci społecznościowych PDF Drukuj Email
  1. Projekt oraz implementacja rozszerzenia portalu facebook do wizualizacji i monitoringu postępu prac projektowych.
  2. Kluczowe zadania systemu:
    • Tworzenie oraz edycja tablicy Kanban.
      • Definiowanie faz i podfaz projektu (Analiza, Implementacja, Testowanie, Deployment)
      • Definiowanie limitów dla faz
      • Zapraszanie uczestników do tablicy
    • Zarządzaniem projektem z użyciem zdefiniowanej tablicy Kanban
      • Definiowanie „Project Backlog” – artefaktów projektowych do realizacji podczas projektu (Funkcjonalność, Przypadek użycia, Bug)
      • Wizualne przypisywanie uczestników projektu do artefaktów
      • Aktualizacja stanu wykonania zadań poprzez przesuwanie artefaktów pod zdefiniowanej tablicy
      • Śledzenie postępu realizacji artefaktów – graficzna wizualizacja aktualnego stanu tablicy
  3. System to rozszerzenie portalu Facebook zaimplementowane w Facebook API (https://developers.facebook.com/)
 
© 2010 Politechnika Białostocka