System rejestracji obecności w pracy PDF Drukuj Email
  1. Projekt oraz implementacja systemu służącego do rejestracji obecności w pracy.
  2. Kluczowe zadania systemu:
  • Wyłączenie potrzeby używania papieru i podpisu do rejestracji obecności w pracy. Pracownik powinien mieć możliwość zaplanować i weryfikować planów nieobecności: na najbliższe tygodnie oraz za przeszłe okresy, w tym:

- Urlopy

- Delegacje

- Prace zdalne

- Zwolnienia chorobowe i inne (obecne na liście obecności)

  • Interface: tablet, lub ekran. Kluczowy w projekcie będzie interface, przyjazny użytkownikowi i umożliwiający autoryzację w czasie nie dłuższym niż za pomocą podpisu długopisem na karcie obecności. Główne zadanie dla zespołu to zaprojektowanie ergonomicznego interfase’u użytkownika (user experience) oraz metod komunikacji z urządzeniami peryferyjnymi do autoryzacji.
  • Autoryzacja użytkownika odbywać się będzie za pomocą systemu biometrycznego, kart, bar code lub QR code.
  • Źródło danych: Dane per pracownik pobierane i wysyłane są bezpośrednio z/do intranetu (sharepoint).
 
© 2010 Politechnika Białostocka