System do obsługi i zarządzania treścią multimedialną punktów reklamowych opartych o ekrany LCD PDF Drukuj Email
  1. Stworzenie centralnego systemu do zarządzania treścią multimedialną prezentowaną na ekranach LCD w rozproszonych lokalizacjach (komunikacja przy wykorzystaniu modemów GSM).System powinien być elastyczny w zakresie określania parametrów prezentacji (m.in. dni tygodnia, godziny, liczba prezentacji, operowanie na poziomie pojedynczych lokalizacji jak również grup opartych o podział terytorialny kraju).
  2. Stworzenie oprogramowania – końcówki - służącego do prezentacji treści multimedialnych wg określonego harmonogramu (zgodnie z określonymi parametrami prezentacji), rejestracja czasów, zbieranie danych statystyczny określających rzeczywisty czas/liczbę prezentacji.
  3. Zarządzanie powinno zostać zrealizowane przy wykorzystaniu interfejsu WWW, dodatkowo system powinien wystawiać bezpieczny interfejs (np. WebServices) umożliwiający jego automatyczne zasilanie.
 
© 2010 Politechnika Białostocka